Mini lockers

Ben jij op zoek naar mini lockers voor op jouw kantoor? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij hebben een ruim assortiment mini lockers, in verschillende kleuren en formaten. Wij hebben altijd iets passends voor bij jou op kantoor! Onze minilockers zijn makkelijk in gebruik en zorgen voor een veilig gevoel op kantoor. Meer weten? Lees verder of kijk ons assortiment hieronder! 

kleine lockerkast

Mini lockers

Bekijk de mogelijkheden

Bekijk ons assortiment
kluisjeskast

Premium lockers

Bekijk hier ons aanbod

Bekijk ons assortiment
Lockers kantoor

Garderobekasten

Bekijk de producten

Bekijk ons assortiment

Mini lockers voor op kantoor

Het aanschaffen van lockers kan echt waarde toevoegen voor jou en al jouw medewerkers. Zo kan het zorgen voor veel veiligheid, levert een bijdrage aan de medewerkerstevredenheid en kan het zorgen voor een hogere productiviteit. Klinkt misschien ongeloofwaardig, maar het is wel zo.  

Medewerkers kunnen er last van hebben om spullen tijdens een vergadering of gesprek onbeheerd achter te moeten laten. Door mini lockers te plaatsen kan de medewerker makkelijk belangrijke spullen als portemonnee en telefoons opbergen, waardoor de desbetreffende persoon zich daarover geen zorgen hoeft te maken. Dat kan belangrijk zijn voor de medewerkerstevredenheid en veiligheid.  

Verbeter de productiviteit

Hoe kunnen mini lockers iets bijdragen aan de productiviteit zou je denken. Eigenlijk is dat simpel uit te leggen. Als kantoorpersoneel zit je vaak in een gezamenlijke ruimte. Iedereen heeft wel persoonlijke spullen op zijn of haar bureau staan. Als er te veel spullen op komen te staan kan het er rommelig uitzien. De medewerker kijkt de hele dag tegen rommel aan en collega’s kunnen zich daaraan ergeren. Minilockers kunnen dat probleem aanpakken. De medewerker kan zijn of haar spullen makkelijk in een van de lockers opbergen, zodat de rommel van het bureau af is. Ze zeggen ook wel eens een opgeruimd huis is een opgeruimd hoofd’. Op kantoor werkt dat precies hetzelfde! Doordat medewerkers overzicht hebben kan dat de productiviteit alleen maar ten goede komen. 

Bekijk lockers
Lockers kantoor

Mini lockers in een kleedruimte 

Heb jij een kleedruimte op kantoor? Zijn de mini lockers bedoeld voor deze kleedruimte? Dan hebben we nog genoeg aanvullende accessoires die we kunnen aanbieden. Ook voor kleedlokalen hebben wij namelijk de juiste uitrusting! Zo hebben we grotere lockers, een waskast, verschillende garderobekasten en hebben we kleedlokaalbanken. Ook hebben we voor de lockers zelf sokkels, zodat ze op een makkelijkere hoogte staan en stofkappen, zodat er geen opgehoopt stof op de kast komt te liggen. Bekijk het assortiment accessoires en kleedlokaalbenodigdheden hieronder! 

Garderobekasten en accessoires

Onze hulp nodig? 

Wij kunnen ons voorstellen dat je nog met vragen zit of meer wilt weten over onze producten. Als je de informatie niet bij de product omschrijving kunt vinden, helpen wij jou graag verder! Neem contact met ons op! 

Altijd goed geregeld 

Mini lockers koop je niet voor niets, je wil natuurlijk wel dat ze voor een lange periode kunnen meegaan. Daarom bieden wij twee jaar garantie op onze kantoormeubelen. Gaat er voor deze periode iets kapot? Werkt het product niet naar behoren? Laat het ons weten, dan zorgen we samen voor een oplossing! 

Valt het product niet in de smaak? Is het product niet zoals je verwacht had? Dat is ook geen probleem! Als je het binnen 30 dagen na de levering in de originele verpakking terugstuurt, krijg jij gewoon je geld terug. Meer weten? Ga naar klantenservice.

Kantoormeubelen Rotterdam